پیش‌فروش بلیت نمایش «پس از» آغاز شد

پیش‌فروش بلیت نمایش «پس از» به کارگردانی مرتضی کوهی در سایت تیوال آغاز شد.

نمایش «پس از» به عنوان بهترین نمایش اولین جشنواره هم آغاز و برنده شش جایزه در بخش‌های بازیگری، نویسندگی،کارگردانی و طراحی صحنه از 23 فروردین‌ماه جاری اجرای خود را در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز می‌کند و پیش‌فروش بلیت‌های آن از روز 5 فروردین روی سایت‌های تیوال و گیشه تئاتر در دسترس مخاطبان قرار دارد.

تهیه‌کنندگی این نمایش را امیرموسی کاظمی بر عهده دارد و بازیگرانی همچون مهران مرادی، پیمان محسنی و شیدا پهلوان در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

دستیار کارگردان و مدیر تولید این پروژه نمایشی را علی‌رضا زیوری بر عهده دارد. معصومه کوه‌زادی منشی صحنه، محدثه عبدل‌پور دستیار دوم کارگردان و مدیر صحنه، مدیر روابط‌عمومی زهرا شایان‌فر، مدیر تبلیغات امیرحسین میرزایی، تصویربردار علی‌رضا قاسمی، موشن‌گرافی و تیزر سهیل فلاح و علی‌رضا قاسمی، طراح پوستر سهیل فلاح،گرافیست سجاد تیموری، عکاس امیرحسین میرزایی و عکاس گروه کارگردانی یاسمین یوسفی‌راد در این پروژه همکاری می‌کنند.

در خلاصه‌نمایش «پس از» آمده: نشان سی‌ساله، هنرمند و نوازنده پیانو پنج سال است که دچار انفصال از خود است و در طول این پنج سال با خود مجازش ملاقات کرده و زیسته. این معاشرت، او را حتی از هنر و علایقش جدا ساخته اما اکنون نشان حتی خودش را در آینه هم نمی‌بیند.

این نمایش جایزه دوم طراحی صحنه،کاندیدای بهترین بازیگر زن، جایزه اول و سوم بازیگری مرد برای هر دو بازیگر مرد نمایش، جایزه اول نمایشنامه، جایزه اول کارگردانی و جایزه بهترین اثر از اولین دوره جشنواره تئاتر هم‌آغاز مجموعه تئاترشهر را کسب کرده است.

علاقه‌مندان به تئاتر می‌توانند نسبت به خرید بلیت این نمایش در سایت تیوال از طریق لینک https://www.tiwall.com/s/pasaz2 اقدام کنند. بلیت این نمایش از طریق سایت گیشه تئاتر نیز به مخاطبان ارائه خواهد شد.

امتیاز دهید