فراخوان رزیدنسی نپال AIR_MCUBE 2024

فراخوان رزیدنسی نپال AIR_MCUBE 2024 منتشر شد .


به گزارش هنردستان ، این فراخوان توسط گالری  AIR_MCUBE برگزار می شود و فرصت اقامت در نپال برای هنرمندان بین المللی را فراهم می کند.  این فراخوان فرصتی برای هنرمندان، نویسندگان، عکاسان، هنرمندان رسانه ای، هنرمندان صدا و اهنگسازان برای شرکت در برنامه های مختلف هنرهای تجسمی مانند نقاشی، چاپ، مجسمه سازی، اینستالیشن، هنرهای نمایشی، میکس مدیا و غیره است. هنرمندان به جلسات تعاملی و انتقادی برای برقراری دیالوگ و نظرات دسترسی خواهند داشت. این برنامه جایی است برای تمرین هنر، تعامل با فرهنگ های دیگر و گسترش شبکه هنرمندان است.

طول مدت رزیدنسی بین 1 تا 3 ماه منعطف است. این برنامه به هنرمندان اتاق های خصوصی، فضاهای استودیوی مشترک، اشپزخانه، امکانات حمام، ، ماشین لباسشویی و باغی در محل گالری Mcube ارائه می دهد. همچنین این گالری می تواند به هنرمندانی که به دنبال کمک های مالی و بورس تحصیلی در کشور خود هستند، با ارائه اسناد رسمی و دعوت نامه ها کمک کند.

این برنامه زبان های انگلیسی، نپالی و هندی برگزار می شود.

هنرمندان در این استودیو می توانند از ابزارهای قدرت برای نجاری و فلزکاری، از جمله اره های دایره ای، روترها، ماشین های مته و سایر تجهیزات موجود استفاده کنند.

این برنامه فرصتی برای هنرمندان بین المللی است که با هنرمندان و فرهنگ نپالی تعامل کنند. در طول اقامت، گالری Mcube طیف متنوعی از فعالیت ها را برای تجربه بیشتر هنرمندان انجام می دهد. تورهای فرهنگی در دره کاتماندو به هنرمندان اجازه می دهد تا میراث فرهنگی غنی نپال را کشف کنند و بازدید از استودیو بینشی را در مورد کار هنرمندان محلی در اختیار هنرمندان بین المللی قرار می دهد.

این رزیدنسی  با یک نمایشگاه به پایان می رسد، جایی که هنرمندان آثار خود را به علاقه مندان هنر نشان می دهند.

چه کسی می تواند شرکت کند؟

تمامی هنرمندانی که در رشته های هنرهای تجسمی، نقاشی، چاپ، مجسمه، سرامیک، اینستالیشن، پرفورمنس، نیومدیا، صدا، عکاسی، موسیقی، نویسندگی، کیوریتوری، کمپوزری، تئاتر و فیلم فعالیت می کنند از سراسر دنیا مجاز به شرکت در این رقابت هستند.

هزینه ورودی:

هزینه ثبت نام در این رویداد رایگان می باشد.

ماهی ۶۰۰ دلار هزینه ی اقامت به همراه خدمات حمل و تحویل فرودگاه دراین رویداد است.

هنرمندان مسئول هزینه های مربوط به غذا، لوازم شخصی، مواد هنری، هزینه های حمل و نقل در خارج از گالری و هر فضای اضافی مورد نیاز هستند. اگر یک هنرمند بخواهد کمتر از یک ماه بماند، باید اجاره گالری را جداگانه پرداخت کند.

آخرین مهلت:

۳۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۲ فروردین ۱۴۰۳)

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی فراخوان مراجعه کنید.

امتیاز دهید