همکاری شهرام ناظری با ارکستر پاسیفیک در نوروز ۱۴۰۳

شهرام ناظری طی آخرین فعالیت‌های خود در نوروز امسال به برگزاری کنسرت در لس آنجلس پرداخته است. او در این رویداد آثارش را با ارکستر پاسیفیک اجرا کرده است.

به گزارش هنردستان ، شهرام ناظری خواننده موسیقی در ایام نوروز به اجرای کنسرت با همراهی ارکستر سمفوونی پاسیفیک در شهر لس آنجلس پرداخته است. 

گفتنی است ارکستر سمفوینک پاسفیک کالیفرنیا سابقه همکاری با خوانندگان ایرانی را دارد و همایون شجریان و سهراب پورناظری دیگر هنرمندانی هستند که با همراهی این ارکستر به اجرای آثارشان پرداخته اند. 

کنسرت شهرام ناظری در حالی برگزار شده که او طی پنج، شش سال گذشته در کشور کنسرتی نداشته است. در ادامه بخش‌هایی از کنسرت قابل مشاهده است. در این اثر تصویری ناظری با همراهی ارکستر قطعه «بازهوای وطنم» را اجرا کرده است. «باز هوای وطنم» یک اثر قدیمی است که طی این سال‌ها توسط برخی خوانندگان بازخوانی شده است. جلال نصیری کرمانشاهی و حشمت الله لرنژاد را اولین خوانندگان رسمی این اثر می‌دانند. سید جلال محمدیان نیز این اثر را بازخوانی کرده است. شهرام ناظری در سال ۱۳۶۹ آن را با گروه تنبورنوازان «شمس» به سرپرسی کیخسرو پورناظری اجرا کرده است. باید گفت شهر اثر در اجراهای مختلف با تغییراتی اجرا شده است. شعر این اثر منسوب به شیخ احمد جام است. 

امتیاز دهید