آخرین اخبار
استثمارگری قدرت مداران
هنردستان: نگاهی به نمایش خانه ام ابری نوشته نشمینه نوروزی و زمان وفاجویی و کار حمید پورآذری و سیامک احصایی به گزارش هنردستان، خانه ام ابری نمایشی است
یادداشت کیومرث مرادی بر نمایش «ماه در آب»
نمایش«ماه در آب»، نمایشی شایسته است از الگوهایی که در هیچ زمینه ای بی درخشش نیست. هنردستان: نمایش«ماه در آب» یک نمایش عادی در این
فرم های با اصالت بومی و فرهنگی
نقدي فرماليستي بر نمايش آخرین انار دنیا هنگامی که یک گاری بزرگ اصل و اساس یک نمایش می شود، این خود دلالت و دستوری
خشونت عمومی در طبقۀ متوسط
نقدی بر نمایش خدای کشتار رضا آشفته: نمایش خدای کشتار به کارگردانی علی سرابی این روزها در تالار مستقل تهران با افبال عمومی طبقۀ متوسط
موقعیت هفتنفره بی سر و ته
هنردستان: رضا آشفته/ آرتیگوشه از آن دست نمایشهایی است که به دلیل نوع برداشت از وضعیتی که در آن ادغام و تلفیق بین دنیاهای متضاد
چشماندازی روشنگرانه در ابعاد وسیع تالار وحدت
هنردستان/ رضا آشفته: در نمایش خاطرات و کابوسهای یک جامه دار از زندگی و قتل میرزاتقی خان فراهانی، بیش از هر چیزی طراحی و میزانسن
پیشنهادی برای تئاتر خصوصی
هنردستان: رضا آشفته/ نمایش در بارانداز نوشته و کار کاوه آهنین جان با آنکه در نگاه اول برگرفته از یک فیلم سینمایی به همین
«متاستاز»؛ چشم انداز امید
هنردستان: رضا آشفته/ نمایش متاستاز از شیوه ی ترکیبی و تلفیقی بهره مند است تا که بتواند مخاطبش را به یک مسالۀ درمانی آگاه سازد. شاید
باغ آلبالوی دگرگون شده
هنردستان: رضا آشفته/ باغ آلبالوی آنتون چخوف این بار از نگاه نویسندۀ ایرانی و اجرای آتیلا پسیانی به صحنه می آید بنابراین دیگر کاری نمیتوان به