اکبر زنجانپور در افتتاحیه نمایش «چفخته» شرکت کرد

زنجانپور: بازیگران چوب به دست دیگران می‌دهند!

اجرای نمایش «چخفته» به کارگردانی اشکان پیرِ دل‌زنده با حضور اکبر زنجانپور، بازیگر و کارگردان پیشگام سینما، تئاتر و تلویزیون در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

به گزارش سایت هنردستان، نمایش «چخفته» دور دوم اجراهای خود را با حضور اکبر زنجانپور، هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز کرد.

گروه نمایش «چخفته» در پایان این اجرا ضمن پخش صدای تعدادی از دیالوگ‌های اکبر زنجانپور در نقش‌های ماندگار و متفاوتی که تاکنون در ذهن‌ مخاطبان به یادگار گذاشته، از سال‌ها تلاش این هنرمند پیشگام در عرصه‌های مختلف بازیگری و کارگردانی سینما، تئاتر و تلویزیون تقدیر کرد.

همچنین زنجانپور پس از تماشای این نمایش با اشاره به فعالیت بازیگران روی صحنه تئاتر گفت:«همه ما بازیگران که روی صحنه می‌رویم، می‌دانیم که قرار است چوب به دست دیگران بدهیم».

این هنرمند ضمن ابراز خشنودی از تماشای این اثر نمایشی از کارگردان، بازیگران و عوامل اجرایی «چخفته» تشکر کرد.

«چخفته» به نویسندگی فرزانه محمدحسین و تهیه‌کنندگی رضا ناجی‌پور با طراحی و کارگردانی اشکان پیر دل‌زنده نمایشی است برگرفته از نمایش‌نامه‌ها و داستان‌های کوتاه آنتوان چخوف با نگاهی کاملا مستقل.

در خلاصه‌داستان این نمایش آمده:«می‌گن موقع مرگ همه‌ی خاطرات داشته و نداشته‌ت مث یه خواب چندثانیه‌ای میاد جلوی چشمات».

رومینا فرمانی، فرزانه محمدحسین، یگانه منصوری، سارا زارعی، امیرحسین فروتن، سارا عزیزی،کیارش زرین، سیاوش کریما، محمدعلی الحمد و محمدعلی براتی بازیگران این نمایش هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را که هر شب ساعت 20:15 دقیقه در تالار سایه مجموعه تئاترشهر روی صحنه است از سایت تیوال خریداری بکنند.

امتیاز دهید