افتتاح نمایش عروسکی «کلاغ بلا، توپ طلا» با حضور حسین رفیعی

افتتاحیه اجرای نمایش زنده عروسکی «کلاغ بلا، توپ طلا» به کارگردانی علی یداللهی با حضور هنرمند نام‌آشنا، حسین رفیعی، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش سایت هنردستان، نمایش زنده عروسکی «کلاغ بلا، توپ طلا» به نویسندگی مهدی صفاری‌نژاد و کارگردانی علی یداللهی، روز سه‌شنبه ۷ شهریورماه ساعت 18 با حضور هنرمند مشهور تئاتر و تلویزیون، حسین رفیعی، در سالن گلستان مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پارک لاله برگزار می‌شود.

این نمایش برای گروه سنی سه سال به بالا مناسب است.

در خلاصه‌داستان این نمایش آمده: کلاغ، عاشق اجسام براق است و آن‌ها را می دزدد. به او نشانی یک توپ بزرگ طلا را می‌دهند که بدزدد. او هم راهی سفر می‌شود تا توپ طلایی بزرگ را بدزدد. در طول راه با سگ و شتر آشنا می‌شود و آنها قصه پدر بزرگ و مادر خود را برای او می‌گویند.

شهرام مسعودی، امیرحسین انصافی و علی یداللهی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

سایر عوامل نمایش عبارتند از: آهنگساز: محمد فرشته‌نژاد، طراحی و ساخت عروسک: علیرضا حسین‌پور، طراح صحنه: رامین کحال‌زاده، طراح لباس: علی یداللهی، طراح نور: محمدرضا شاملو، دستیار کارگردان: بردیا یداللهی، روابط‌عمومی و تبلیغات: گروه تئاتر کودک ببین (ریحانه مطهری، روژین ستاری، روشنک کریمی)، اطلاع‌رسانی و امور رسانه: روشنک کریمی.

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند برای رزرو بلیت به سایت تیوال در نشانی http://tiwall.com/theaterkoodakbebin مراجعه بکنند. همچنین شماره‌های ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ و ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ برای کسب اطلاعات بیش‌تر پاسخگوی مخاطبان است.

امتیاز دهید