سریال «متحرک» با دوبله اختصاصی به نمایش خانگی آمد

سریال «متحرک» به کارگردانی مشترک این‌جه پارک و یونسئو پارک با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

به گزارش روابط‌عمومی، پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه‌ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده و این روزها سریال «متحرک» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

«متحرک» یک ‌سریال کره‌ای فانتزی محصول ۲۰۲۳ در ژانر اکشن و ماجراجویی به کارگردانی این‌جه پارک و یونسئو پارک است. این سریال بر اساس داستانی با همین نام به نویسندگی کانگ فول ساخته شده و پخش خود را از آگوست 2023 در دیزنی پلاس آغاز کرده که پس از هفت روز در دسترس‌بودن، به پربیننده‌ترین سریال کره‌ای در دیزنی پلاس و در Hulu در ایالات متحده تبدیل شد.

این سریال درباره زندگی آرام سه دانش‌آموز دبیرستانی است که قدرت‌های ماورایی دارند که با توانایی‌های ژنتیکی مافوق بشری زندگی‌شان زیر و رو می‌شود و یک سازمان مرموز شروع به شکار یک به یک آن‌ها می‌کند.

در سریال «متحرک» بازیگرانی چون سونگ ریونگ ریو، هان هیو جو و زو این سونگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال «متحرک» که امتیاز ۸.۶ را در سایت IMDb به دست آورده و جایزه‌های بسیاری را کسب کرده در ۲۰ قسمت به صورت رایگان و با دوبله اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل تماشاست.

امتیاز دهید