نمایشی از «عشق رنگ» در گالری نقش قلم

گالری نقش قلم، میزبان نقاشی‌های آبرنگی است که در دو سبک رئالیسم و امپرسیونیسم خلق‌شده و با نام «عشق رنگ» از علاقه‌مندان میزبانی می‌کنند.

به گزارش هنردستان بهنام نورمحمدزاده، برگزارکننده و هنرمند نمایشگاه «عشق رنگ» گفت: این نمایشگاه که ششمین نمایشگاه انفرادی من است، با موضوع آزاد و طرح‌های متنوع در ۳ قالب طبیعت بی‌جان، گل‌ها و روستا هم‌اکنون در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

او در خصوص سبک آثار ارائه شده در این نمایشگاه نیز بیان کرد: همه آثار ارائه شده در نمایشگاه «عشق رنگ» با آبرنگ و با سبک رئالیسم و امپرسیونیسم به‌صورت تلفیقی، بر روی مقوا ترسیم شده‌ و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته‌اند.

این هنرمند جوان که اغلب نمایشگاه‌های خود را در شهر تهران برگزار کرده است، خاطرنشان کرد: تعداد ۴۳ اثر در نمایشگاه «عشق رنگ» ارائه‌ شده که همگی آن‌ها در مدت ۲ تا ۳ ماه ترسیم شده‌اند.

نورمحمدزاده ادامه داد: من پیش از این نیز در نمایشگاهی در گالری نقش قلم اصفهان حضور داشتم که به‌صورت گروهی برگزار شد، ولی دوست داشتم که نمایشگاه انفرادی نیز در این گالری و در شهر اصفهان داشته باشم که همین موضوع باعث شد که آثار من چند روز مهمان اصفهان باشند.

نورمحمدزاده که پیشتر در تهران، تبریز، ترکیه، ایتالیا، آفریقای جنوبی و ارمنستان نمایشگاه گروهی و انفرادی برگزار کرده‌ است، در خصوص ابعاد آثار ارائه شده در نمایشگاه «عشق رنگ» نیز توضیح داد: بزرگ‌ترین اثر در نمایشگاه «عشق رنگ» با طول ۷۶ و عرض ۵۶ سانتی‌متر و کوچک‌ترین آن‌ها نیز با طول ۳۵ و عرض ۲۵ سانتی‌متر ترسیم‌شده است.

علاقه‌مندان به بازدید از نمایشگاه «شکوه پنهان»، می‌توانند تا ۱۰ آبان‌ماه، هر روز از ساعت ۱۶ تا ۱۹ بعد از ظهر، به گالری نقش قلم، واقع در اصفهان مراجعه کنند.

امتیاز دهید