مستند «سیاره زمین ۳» با دوبله اختصاصی به نمایش خانگی آمد

مستند سریالی «سیاره زمین ۳» به روایت دیوید آتنبرو با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

به گزارش روابط‌عمومی، پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه‌ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده و این روزها مستند «سیاره زمین ۳» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

مجموعه مستند طبیعت «سیاره زمین‌ ۳» محصول ۲۰۲۳ انگلستان توسط استودیوی بی‌بی‌سی و AMC و گروه کارگردانی نیک ایستون، ویل ریدگون و تام گرین هاگ تولید شده و سومین قسمت از سری مجموعه‌های مستند «سیاره زمین» است.

این مستند با سفر به مناطق دوردست‌ سیاره زمین، برخی از شگفت‌انگیزترین گونه‌های جهان را به تصویر می‌کشد و داستان‌های خارق‌العاده‌ای را روایت می‌کند که هیجان‌انگیز و گاهی دلخراش هستند. در این مستند می توانید مناظر شگفت‌انگیز، شگفت‌انگیزترین نبردهای حیوانات در سیاره ما، بلندترین کوه‌ها تا عمیق‌ترین اقیانوس‌ها، تاریک‌ترین غارها تا داغ‎ترین بیابان‎ها را با فناوری جدید کشف کنید.

«سیاره زمین ۳» که توسط دیوید آتنبرو که در آستانه صدسالگی است، ارائه و روایت می‌شود و در اکتبر ۲۰۲۳ در انگلستان به نمایش درآمد، تام گرین هاگ،کرون موری، برایدون مولونی و کاترین رابرتسون نیز حضور دارند.

مستند «سیاره زمین ۳» که امتیاز ۹.۷ را در سایت IMDb به دست آورده در ۸ قسمت تولید شده که هر دوشنبه به صورت رایگان و با دوبله اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل تماشاست.

امتیاز دهید