مینی‌سریال «اجساد» با زیرنویس اختصاصی در تماشاخونه

مینی‌سریال «اجساد» به نویسندگی پائول تومالین و کارگردانی مشترک مارکو کروز پینتنر و هائولو وانگ با زیرنویس اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

به گزارش روابط‌عمومی، پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه‌ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده و این روزها مینی‌سریال هشت‌قسمتی «اجساد» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

مینی‌سریال «اجساد» یک درام جنایی و تاریخی محصول ۲۰۲۳ انگلستان است که با الهام از کتاب مصور دی‌سی و رمان اجساد به قلم سی اسپنسر ساخته شده و اولین بار از شبکه نتفلیکس منتشر شد.

این مینی‌سریال داستان چهار کارآگاه در چهار دوره زمانی مختلف در لندن را روایت می‌کند که برای حل یک پرونده قتل و تحقیق درباره آن، همه تلاش خود را می‌کنند.

در این مینی‌سریال هنرمندانی چون جیکوب فورچون لوید، شیرا هاس، آماکا اوکافور،کایل سولر،گرتا اسکاچی، تام مادرسدیل، مایکل جیبسون و استیون گراهام به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مینی‌سریال «اجساد» که امتیاز ۷.۵ را در سایت IMDb به دست آورده هر دوشنبه در دو قسمت به صورت رایگان و با زیرنویس اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل تماشاست.

امتیاز دهید