مریم کاظمی با همکاری انجمن اوقات فراغت برای مدارس دو نمایش آماده کرد

مریم کاظمی کارگردان تئاتر و سرپرست گروه تئاتر مستقل از تولید دو نمایش جدید ویژه اجرای مدارس تهران خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی گروه تئاتر مستقل،گروه تئاتر مستقل با همکاری انجمن اوقات فراغت و پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب تهران دو نمایش جدید «سیندرلای چینی» و «غول‌ها و بچه‌های مدرسه سید هوف» را برای مدارس تهران تولید و آماده اجرا کرد.

مریم کاظمی کارگردان این دو نمایش گفت: برای اولین‌بار دو نمایش ویژه اجرای صبح و برای مدارس تهران آماده کرده‌ایم که با همکاری انجمن اوقات فراغت و پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب تهران روی صحنه می‌روند.

او با تاکید بر این که دور اول اجراهای این دو نمایش از نیمه بهمن‌ماه آغاز می‌شود،گفت: مدارس تهران می‌توانند صرفاً از طریق شماره تلفن ۰۲۱۷۵۲۵۹۰۰۰ نسبت به رزرو اجراهای صبح اقدام کنند. محل اجرا نیز سالن اصلی پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب خواهد بود.

نمایش «سیندرلای چینی» نوشته لاول سوارتزل و برگرفته از یک افسانه چینی و نمایش «غول‌ها و بچه‌های مدرسه سید هوف» نوشته سید هوف است که هر دو اثر توسط حسین فدایی‌حسین به فارسی ترجمه شده و با طراحی و کارگردانی مریم کاظمی آماده اجرا شده‌اند.

کاظمی در معرفی این دو نمایش و گروه دست اندرکار آن توضیح داد: هر دو نمایش ما توسط بازیگران اصلی گروه تئاتر مستقل و عوامل حرفه‌ای و شناخته‌شده تولید شده‌اند. در نمایش سیندرلای چینی میترا کریم‌خانی، پریسا فلاح‌زاده، نازنین صفا، عرفان میدانلو، مهراد زمانی، فربد تجویدی،کیانا کریمی و سارینا سالاریان بازی می‌کنند. در نمایش غول‌ها و بچه‌های مدرسه سید هوف نیز پریسا فلاح‌زاده، نازنین صفا، عرفان میدانلو، مهراد زمانی، فربد تجویدی، بهرنگ رهنمون، مریم ذکاوتی، میلاد رضایی، سارینا سالاریان، آذین معتمدی و کیانا کریمی به عنوان بازیگر حضور دارند.

او ادامه داد: مانند کارهای گذشته، هنرمندان گروه تئاتر مستقل در بخش‌های فنی، موسیقی، طراحی و ساخت و سازها همکاری دارند که به زودی اعلام خواهند شد.

او تاکید کرد: دور نخست اجراهای این دو نمایش زمستان 1402 و بهار 1403 در باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد.

امتیاز دهید